بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 وبلاگ ثبتی محمد وبلاگ ثبتی محمد .

وبلاگ ثبتی محمد

خرید و سفارش بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک را می توان جزء موثر ترین اقداماتی معرفی کرد که صاحبان انواع و اقسام وب سایت های اینترنتی در راستای جذب بازدید بیشتر از وجود آن بهره مند می شوند. به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه وب سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد، ولی قبل از شروع به کار باید با تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل به خوبی آشنا شوید، زیرا اشتباه در این کار می تواند نتایج کاملا معکوسی به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. بنابراین صرفاً کسب بک لینک در راستای ارتقای یک صفحه ی اینترنتی موثر نیست و لازم است در زمینه ی آن به طور کاملاً اصولی و درست گام بردارید.بکوریتی

https://backority.ir/images/303332.png

برای طراحی و ایجاد بک لینک راه و روش های فراوانی وجود دارد که اقدام از طریق همه ی آن ها نیازمند داشتن تخصص های مرتبط در این زمینه می باشد، تا در نهایت بک لینکی استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحی شود. به عبارتی اگر می خواهید به هیچ وجه از طرف گوگل جریمه نشوید، باید در ساخت بک لینک برای وب سایت خود دقت و توجه بالایی داشته باشید.

با توجه به حساسیت بالای ایجاد بک لینک و توجهی که گوگل به آن دارد، خرید بک لینک بهترین گزینه برای کسب آن محسوب می شود. لذا کسانی در حال فروش بک لینک هستند که در این زمینه از اطلاعات و تجارب تخصصی بالایی برخوردارند، از این رو اصولی ترین بک لینک های تضمین شده را ارائه می دهند.

تاثیرات مثبت خرید بک لینک اصولی

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خرید و فروش بک لینک ها اصلی ترین عامل نشان دهنده در راستای تاثیرات مثبت آن هاست که در حال حاضر مالکان انواع و اقسام وب سایت ها از وجود این امکانات پر مزیت بهره مند می شوند. در ادامه به چند مورد از تاثیرات مثبت و مزیت های منحصر به فرد خرید بک لینک اشاره کرده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • افزایش کیفیت سئو: هر چه از بک لینک هایی اصولی تر و باکیفیت تری استفاده کنید، می توانید در نتیجه رتبه ی بالا تری برای کلمات ارگانیگ محتوای سایت خود از طرف گوگل دریافت کنید.
  • ایندکس سریع تر صفحات: بک لینک ها به روت های موتور های جستجو کمک می کنند که صفحات یک سایت را سریع تر ایندکس کنند. این نکته برای سایت های نو پا و تازه تاسیس بسیار حائز اهمیت است.
  • گرفتن بازدید سایت از سایت لینک دهنده: وقتی که شما در یک سایت خوب و مر بازدید لینک داشته باشید، قطعا کاربرانی با کلیک بر روی لینک وارد سایت شما خواهند شد و این نکته روی بانس ریت سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل مورد های مذکور.

خرید بک لینک باکیفیت

حالا که از تاثیرات غیر قابل چشم پوشی و مثبت بک لینک ها آشنا شدید، به طور حتم برای خرید بک لینک مناسب وب سایت خود مشتاق شده و قصد کسب آن را دارید. همان طور که قبلاً هم گفتیم خرید بک لینک و بهره مندی از وب سایت های فروش بک لینک بهترین اقدام در راستای تهیه ی آن است، لذا با پرداخت هزینه هایی معقول می توانید بدون هیچ استرسی از بابت دریافت جریمه از طرف گوگل از باکیفیت ترین و اصولی ترین بک لینک ها استفاده کنید.

حالا که می خواهید به خرید بک لینک بپردازید، بهتر است چند نکته ی مهم در این رابطه بگوییم که توجه به آن ها منجر به خرید بک لینکی باکیفیت خواهد شد:

  • تعداد لینک خروجی در صفحه
  • عمر سایت و دامنه
  • اعتبار سایت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف و رواج بالای استفاده از اینترنت، فروش بک لینک ها توسط شرکت ها و وب سایت های عدیده ای انجام می شود که تقاضا کنندگان اگر کمی به جست و جو بپردازند می توانند با تعداد زیادی از ارائه دهندگان بک لینک های اینترنتی آشنا شوند. مهم ترین مسئله ای که می بایست در خرید بک لینک فراموش نکنید، خرید از وب سایت معتبر و شناخته شده ای است که توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و با کیفیت ترین بک لینک ها را ارائه دهد.

برای سفارش و خرید بک لینک به لینک زیر مراجعه کنید 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۵ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شیک رنک" باشد، و کاربری در کادر جستجو گوگل عبارت "خرید ورودی گوگل برندینگ" را تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

برای مشاهده و یا سفارش ورودی گوگل ترندینگ برای سایت خود به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۴۷ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

شرکت چیست؟

شرکت چیست؟

شرکت از کلمه شریک مشتق شده است و به صورت کلی به شراکت دو تا چند نفر در قالب یک نام تجاری و در یک تا چند موضوع مشخص گفته می شود. هر گاه دو تا چند نفر به دنبال انجام فعالیتی با هم قراردادی امضا کنند می توانند به فعالیت در قالب شرکت بپردازند.

شرکت بر دو نوع است. شرکت مدنی و شرکت تجاری. شرکت مدنی زمانی تشکیل می شود که شرکا با هم شریک شده و صاحب یک شی یا چیزی شوند و به این شکل در همه ابعاد و وجوه آن شی بدون اینکه تقسیمی صورت گرفته باشد با هم شریک هستند و هیچ کدام بدون اجازه دیگری حق دخل و تصرف در آن را ندارند. بنابراین چنانچه ثبت شرکت مدنی صورت بگیرد افراد شریک سهم شراکت خود را تعیین نکرده اند و سهم و یا قسمت هیچ یک از شرکا مشخص نیست.

شرکت تجاری تحت نام مشخص و با شراکت دقیق و مشخص بین دو تا چند نفر برای انجام امور ی مشخص به عنوان امور تجاری و با هدف کسب سود تشکیل می شود. برای ثبت شرکت تجاری شرکا باید سرمایه ای را بیاورند و یا تعهد دهند که ممکن است نقدی یا غیر نقدی باشد. حتی موضوع تخصص و یا سرمایه فکری نیز می تواند شامل شراکت شود. از شراکت این نفرات یک شخصیت حقوقی شکل می گیرد که ابعاد و مولفه های مشخص دارد و سهم هر فرد طبق یک اساسنامه و یا شرکت نامه مشخص است. این شرکا در سود و زیان شرکت شریک هستند ولی ممکن است سهم همه به یک اندازه نباشد. بلرای ثبت شرکت تجاری باید مقدماتی انجام شود و شرکت باید طبق قانون در سازمان ثبت شرکت ها ثبت شود. بر خلاف بسیاری از کشورها در ایران امکان ثبت شرکت به صورت فردی و یا یک نفره وجود ندارد.

معمولا ثبت شرکت مدنی برای خرید برخی از نیازها مانند خرید آپارتمان و غیره ممکن است به صورت غیر رسمی انجام شود اما ثبت شرکت تجاری با هدف راه اندازی یک کسب و کار تجاری صورت می گیرد. اهمیت ثبت شرکت تجاری در این است که شرکا بتوانند با اعتماد بسیار زیاد با هم شراکت کنند و از میزان سود و زیان خود آگاه بوده و بیش از سهم خود ضرر و زیان ندهند.

شرکت های تجاری در موضوعات مختلفی می توانند به ثبت برسند هر چند زمینه همه آنها باید بازرگانی باشد اما در هر صورت می تواند صاحبین و یا سهامداران شرکت در موضوعات مختلف این شرکت ها را راه اندازی کنند. نکته مهم دیگر در ثبت شرکت این است که طبق قانون تجاری ایران انواع مختلفی از شرکت تجاری در ایران وجود دارد که شامل 7 شرکت تجاری و 1 موسسه غیر تجاری می شود که هر کدام در مفاد و شرایط ثبت و اجرا با هم تفاوت هایی دارند که قبل از ثبت شرکت باید دقیقا شرکا مشخص کنند که طبق موضوع شرکت بهترین قالب برای ثبت شرکت آنها چه نوع قالبی خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۵:۴۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

قوانین حمایتی از ثبت علامت تجاری

قوانین حمایتی از ثبت علامت تجاری

ثبت برند یا همان علایم تجاری بسیار مهم میباشد, چرا که با این عمل امکان سوء استفاده از برند شما از بین میرود از این رو اهمیت ثبت برند بسیار مهم است و لازم است قانون گذار قوانین حمایتی خاصی برای این منظور وضع نماید.

قانون حمایت ناشی از تقاضای ثبت علامت تجاری :

بر اساس قانون ثبت اختراعات ، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب سال ۱۳۸۶ در بند د ماده ی چهل ، آمده است به محض ارائه ی اظهارنامه ی ثبت برند به اداره ی مالکیت صنعتی ، می توان از یک علامت تجاری حمایت نموده و این حمایت تا ده سال معتبر خواهد بود .

به موجب ماده ی ۱۸۲ قانون ثبت اختراعات ، طرح های صنعتی و علائم تجاری ، در صورت استفاده ی غیرمجاز سایرین از علامت تجاری بر روی محصولات خود ، صاحب علامت تجاری اجازه ی طرح هرگونه شکایت در راستای تامین خسارات وارده از جعل کنندگان علامت تجاری خود را خواهد داشت و با توجه به برخورداری از حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری حق استفاده انحصاری از علامت تجاری مذکور تنها در اختیار مالک آن برند است .

طبق قانون حقوق مادی یک برند متعلق است به ثبت کننده آن بدان معنی که صاحب ثبت کننده ی برند اجازه ی استفاده ی انحصاری از آن را داشته و بر اساس ماده ی ۱۴۱ آیین نامه ی اجرایی قانون ثبت اختراعات ، طرح های صنعتی و علائم تجاری ، صاحب علامت میتواند حق استفاده از برند خود را به غیر واگذار نماید.

طبق قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، قوانین حمایتی از ثبت برند شامل حقوق معنوی آن نیز می شود. این حقوق در محدودیت زمان و مکان قرار ندارد و به موجب آن ؛ حق استفاده ی صاحب علامت تجاری محدود به زمان خاص و مکان خاصی نیست به عبارت دیگر مالکیت علامت ثبت شده در حال حاضر و آینده یکی خواهد بود و صاحب علامت در همه ی نقاط جهان صاحب علامت تجاری خود خواهد بود و مالکیت وی محدود به مکان خاصی نخواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۸:۵۶ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

تمدید علامت تجاری

تمدید علامت تجاری

سند ثبت یک علامت تجاری برای ده سال معتبر است و شما میتوانید تا ده سال پس از ثبت برند خود از مزایای آن استفاده نمایید و پس از گذشت این دوره در صورت تمایل به برخورداری از مزیت های ثبت برند نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. به یاد داشته باشید در صورتی که قبل از پایان اعتبار 10 ساله یک برند آن را تمدید نکنید نهایت تا 6 ماه پس از اتمام اعتبار ده ساله با پرداخت جریمه معادل نصف هزینه اصلی ثبت برند قادر به تمدید آن هستید و در غیر اینصورت ثبت علامت تجاری شما از درجه اعبار ساقط خواهد شد. یادآور می شود دوره های تمدید یک برند ده ساله است به عبارت دیگر تمدید هر دوره همانند ثبت اولیه با بازه های اعتبار ده ساله صورت میپذیرد.

برای اقدام به تمدید متقاضی می‌بایست درخواست خود را با موضوع "درخواست تمدید" در سامانه الکترونیکی ثبت نماید.

مدارک مورد نیاز جهت تمدید علامت تجاری

اشخاص حقیقی:

-         ارایه وکالت نامه با مهر و امضا برای افرادی که کارهای شرکت توسط وکیل صورت میگیرد.

-         کپی شناسنامه و کارت ملی مالک برند

-         تکمیل فرم اطلاعات و ارایه نمونه ی علات تجاری

 

اشخاص حقوقی:

-         تکمیل فرم اطلاعات برند مشابه فرم ثبت برند.

-         تهیه کپی از روزنامه رسمی که آگهی در آن درج شده است

-         ارایه آگهی آخرین تغییرات شرک

-         کارت ملی و شناسنامه همه افراد دارنده حق امضا در شرکت

-         ارائه وکالت‌نامه‌ی دارای مهر و امضا.

نکات تمدید علامت تجاری

-         هنگام درخواست تمدید علامت تجاری، مالک برند میتواند درخواست تغییر طبقات محصول خود را داشته باشد. این طبقات هنگام ثبت علامت تجاری انتخاب شده اند.

-         در صورت تغییر طبقات برند هنگام تمدید، باید مجدد در روزنامه رسمی آگهی شود که همه هزینه های این آگهی با مالک برند میباشد. توجه کنید اگر در زمان تمدید برند تغییری در آن ایجاد نشده باشد نیاز به ثبت آگهی نمی‌باشد.

-         به یاد داشته باشید اگر در برند شما از یک رنگ خاص استفاده شده است و آن مشخصه علامت تجاری شماست حتما فرم اطلاعات قید بفرمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۶:۲۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

مزایای ثبت شرکت

 

مزایای ثبت شرکت

 

 

 

حمایت قانون و کسب اعتبار

شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که با ثبت شرکت خود را درگیر پیچ و تاب‌های قانونی و دردسرهای مالیاتی خواهیم کرد. اما چرا همه آنهایی که به موضوع تجارت و ارائه خدمات نگاه کلان‌تری دارند پیش‌نیاز آن را ثبت شرکت می‌دانند.

نگاهی می‌کنیم به برخی از مزایایی که ثبت شرکت برای کسب و کار و تجارت شما می‌تواند داشته باشد.

اگرچه شما با ثبت شرکت باید سالیانه مالیات تاسیس و ثبت آن را بدهید اما در ازای مالیاتی که پرداخت می‌کنید از حمایت‌های قانونی برخوردار می‌شوید و البته اعتبار کسب و کار خودتان را بالا می‌برید.

اعتبار و اعتماد دو حلقه جدایی ناپذیر در دنیای تجارت هستند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار برای حضور در میدان رقابت، اولین قدمی که باید بردارید افزایش اعتبار است. اعتباری که تنها به واسطه فعالیت قانونی کسب خواهد شد. کدام مصرف‌کننده و یا خدمات گیرنده در دنیای تجارت ممکن است به شرکت و یا موسسه‌ای که فعالیتش زیر ذره‌بین قانون نیست اعتماد کند؟

پس اعتماد مشتری ارتباط مستقیمی با اعتبار شرکت شما خواهد داشت.

با ثبت شرکت شما می‌توانید دایره فعالیت‌های خود را با خیال راحت گسترش دهید و مشتریان خارجی و شرکت‌‌هایی که تا به حال هیچ مراوده تجاری با آنها نداشته‌اید را برای همکاری با خود ترغیب کنید

دریافت کد اقتصادی

در صورتی که شرکت شما به صورت قانونی ثبت شود، کد اقتصادی آن را  می‌توانید با طی مراحل قانونی دریافت کنید. شرکت شما هم صاحب یک شناسه ملی خواهد شد.  دو شماره‌ای که در تمام قرارداد‌های شما ثبت خواهد شد تا مشتریان و شرکت‌‌هایی که خواهان همکاری با شما هستند با استفاده از این دو شماره و استعلام آنها از وضعیت اعتباری و یا مالیاتی شما با خبر شوند. بنابر این در صورتی که شما از حرفه و تجارت  خود مطمئن هستید نیازی به تلاش برای اثبت توانایی‌های مجموعه خود ندارید. این دو شماره به نوعی معرف جایگاه شما در میان رقبا هم خواهد بود.

حضور در مزاید‌ه و مناقصات داخلی و بین‌المللی

در واقع شما با ثبت شرکت پایه‌های کسب اعتبار خود را بنا می‌کنید. در بحث مناقصه‌ و مزایده‌ها یکی از فاکتورهای مهم برای برنده شدن، سابقه شما به عنوان یک شرکت قانونی است. طبیعی است هرچه از زمان ثبت شرکت شما مدت بیشتری گذشته باشد شانس برنده شدن شما بیشتر است. چرا که بسیاری از شرکت‌‌های ایرانی و بین‌المللی برای همکاری با شما نه تنها فعالیت و ثبت قانونی شما را  لحاظ خواهند کرد بلکه پروژه‌های موفق شما را هم مد نظر قرار می‌دهند.  

مشارکت در تامین سرمایه

به طور کلی شما به صورت شخصی امکان ثبت شرکت را نخواهید داشت. همانطور که از تعریف این واژه مشخص است برای تاسیس یک شرکت شما نیاز به حضور شریک و یا سهامدار خواهید داشت. موضوعی که می‌تواند سرمایه اولیه شما را برای راه‌اندازی یک شرکت افزایش دهد.

با سهیم کردن افراد مختلف در سهام شرکت در واقع شما هم سرمایه شرکت را افزایش می‌دهید و هم در سود و ضرر، شرکای خود را سهیم می‌کنید. موضوعی که باعث می شود مجموع افراد سهیم در شرکت برای رسیدن به یک هدف مشترک که همان سودآوری بیشتر است تلاش کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۶:۲۳ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

مزایای ثبت برند یا نشان تجاری

مزایای ثبت برند یا نشان تجاری

مهم‌ترین دلیل ثبت برند متمایز کردن محصول تولیدی از دیگر محصولات موجود در بازار و همینطور تحت حمایت قانون قرار گرفتن در برابر برخی تخلفات رقبا است.

تفاوت «علامت» «علامت جمعی» و «نام تجارتی»

الف) «علامت» به هر نشان قابل رویتی گفته می‌شود که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد.

ب) «علامت جمعی» هر نشان قابل رویتی که در اظهارنامه ثبت معرفی شود و بتواند مبدأ و یا هرگونه خصوصیات دیگر مانند کیفیت کالا یا خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را متمایز سازد.

ج) «نام تجارتی» یعنی اسم یا عنوانی که معرف و مشخص کننده شخص حقیقی یا حقوقی باشد.

 

تا زمانی که یک محصول یا خدمت دارای وجه ممیزه مشخصی نباشد، نمی‌توان به سادگی آن را به یک برند تبدیل و آن را حفظ کرد.

 

مدت اعتبار علامت تجاری

با این همه داشتن علامت تجاری اختیاری است، مگر در مواردی که دولت آن را الزامی بداند. دوره حمایت از علامت تجاری 10سال است که می‌توان آن را به دفعات نامحدود با پرداخت هزینه‌های مقرر تمدید کرد. نام تجاری اگر فارسی باشد باید در لغت نامه دهخدا معنا و مفهوم داشته باشد.

حق استفاده انحصاری «علامت تجاری» فقط برای کسانی است که علامت خود را به ثبت برسانند. در صورت  ثبت برند ،شرکت حق انحصاری پیدا می‌کند که به واسطه آن می‌تواند از عرضه کالاهای مشابه، با نشان‌های گمراه کننده مانند نشان تجاری‌اش، توسط اشخاص ثالث جلوگیری کند.

 

شکایت و در خواست خسارت از سوءاستفاده‌کنندگان

اگر تولید‌کننده‌ای بدون اجازه، از نام تجاری شما استفاده کند می‌توانید از طریق مراجع قضائی اقدام و خسارت سوءاستفاده از نام تجاری خود را طلب کنید. به این صورت با از حفاظت علائم تجاری، مانع فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب تحت عنوان نام تجاری خود می‌شوید.

 

اطمینان مشتریان از کیفیت اجناس

ثبت برند محصولات تجاری برای مصرف‌کنندگان نیز شرایط سالمی را به وجود می‌آورد تا به با خیالی آسوده و با آگاهی کامل، در شرایطی منصفانه و سالم به انتخاب کالاهای مرغوب و مورد نیاز خود بپردازند. سوءاستفاده رقیبان از علامت تجاری مشابه یا یکسان مشتریان را گمراه می‌کند و آنها می‌توانند با ارائه محصولی با کیفیت نازل و نا مرغوب، هم مصرف کنندگان را متضرر ساخته و هم  به سود شرکت شما لطمه بزنند. در این بین اعتبار شرکت شما هم زیر سوال خواهد رفت و به اعتماد از دست رفته مشتریان به راحتی قابل بازگشت نخواهد بود.

به طور خلاصه ثبت علامت تجاری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت

 

ثبت برند تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.

شرکت‌های مختلف می‌توانند محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.

ثبت برند می‌تواند شرایط برای دریافت وام‌های بانکی توسط شرکت شما را فراهم کند.

ثبت برند برای شرکت‌ها وجهه و شهرت ایجاد می‌کند و ابزار مناسبی جهت بازاریابی است.

علامت تجاری، قابل نقل‌وانتقال است و می‌بایست بر اساس مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد بنابر این تفویض اجازه استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده به شرکت‌های ثالث داده می‌شود. این موضوع می‌تواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت یا شخص به وجود آورد و یا اساس انعقاد یک موافقت نامه اعطای نمایندگی فروش باشد.

یک برند ممکن است دارائی ارزشمند کسب و کار باشد.

شرکت‌ها را تشویق می‌کند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند.

ثبت برند می‌تواند برای سهامداران نیز ایجاد ارزش افزوده یکند و باعث افزایش درآمد شرکت شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۱۷ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

چطور برند خود را ثبت کنیم؟

چطور برند خود را ثبت کنیم؟

ثبت برند یا نشان تجاری معمولا بعد از ثبت شرکت اتفاق می افتد. شرکت هایی که به دنبال نشان قانونی تجاری خود هستند یک طرح یا نماد را برای معرفی محصولات خود انتخاب می کنند.

برند در واقع در برگیرنده تمام مشخصه ها و مفاهیمی است که یک نام تجاری همراه خود دارد. برند سازی در تجارت، اعتماد مشتری و وفاداری او را به دنبال خواهد داشت. همه این موارد اهمیت خاص بودن و جذابیت یک برند را نمایان می کند.

چرا برند ثبت کنیم؟

با ثبت برند می توانیم از حقوق انحصاری برای معرفی کالا خود استفاده کنیم و یا اینکه نشان تجاری خود را در ازای مبلغی توافقی در اختیار سایرین قرار دهیم.

در نگاه کلان ،علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن ها، در سطح جهانی سرمایه گذاری می کنند.

محافظت از علامت تجاری

در تمامی کشور ها ،علائم تجاری ثبت و محافظت می شود . هریک از دفاتر ملی یا ناحیه ای ،ثبت علائم را که شامل اطلاعات کامل درخواست برای ثبت و تمدید است نگهداری می کنند .

مدارک مورد نیاز:

تصویر برابر اصل شده شناسنامه ، کارت ملی و کدپستی ۱۰رقمی

ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ایی از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری

امضای وکالتنامه

تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸*۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت

کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد)

چطور نام برند خود را انتخاب کنیم؟

به مواردی از اصول انتخاب و یا ثبت برند اشاره می کنیم

اسامی و علائم مشهور و شناخته شده قابل ثبت نیستند

اسامی غیرمعقول، غیر اسلامی و مخالف با موازین اخلاقی و شئونات اسلامی را نمیتوان ثبت کرد

اسم های توصیفی و صفت ها و یا اسامی عام به تنهایی قابل ثبت نیستند و به جای آنها بهتراست از نام های ترکیبی و چند سیلابی استفاده شود که شانس بالایی برای ثبت شدن دارند.

همچنین علامت برند می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد

در ثبت یک برند اسامی خاص و ساختگی شانس بسیار بالایی دارند.

اگر برندی که انتخاب می کنیدشباهت نزدیک به 50 درصد با برندهای دیگر داشته باشد شانس امکان ثبت پایین می آید.

در ثبت برندهای لوازم خانگی، مواد غذایی و نوشیدنی ها به دلیل وجود علائم بسیار، انتخاب اسم بسیار مشکل بوده و محدودیت ایجاد می کند وبه دقت بیشتری نیاز است

ثبت حقوقی و حقیقی دو راه برای ثبت برند است . لذا دراین روند می توان از ترکیب نام خانوادگی نیزاستفاده کرد و عنوان شرکت را برای ثبت علامت هم استفاده کرد.

برند و علامت می تواند شامل کلمات فارسی ، لاتین و یا ترکیبی از کلمات و حروف فارسی و لاتین باشد

توجه داشته باشید که اعداد به تنهایی قابلیت ثبت ندارند.

* حتما قبل از اقدام، از صفحه استعلام برند قابل ثبت بودن برند را استعلام بگیرید

ازکدام علائم نمیتوان استفاده کرد ؟

بر طبق قانون استفاده از برخی علائم ممنوع است :

علامت هلال احمر – نشانها – آرم های دولت ایران

پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی

پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران

علامت تجاری موسسات رسمی مانندهلال احمرو صلیب سرخ ، رجاء ، همراه اول و …

کلمات و یا عباراتی که موهم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و ایران و امثال آن

علائمی که مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد.

واژه های عام: به عنوان مثال کلمه رایانه و یا کتاب به تنهایی قابل ثبت نیستند زیرا این کلمات واژه هایی عام برای کلیه محصولات با این نام به کار می روند

ثبت چه مراحلی دارد؟

بعد ازتشکیل پرونده و بررسی توسط کارشناسان سازمان اداره مالکیت صنعتی در سه حالت اعلام وضعیت پس از 45 تا 120 روز صورت می پذیرد:

تایید : بدان معناست که پرونده و اطلاعات آن هیچ نقصی ندارد وبرای صدور آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری اقدام شود.

توجه داشته باشید ثبت علامت تجاری نیاز به ۳ آگهی دارد تا ثبت برند معترضی نداشته باشد.بعد از طی این مراحل نشان تجاری با اعتبار 10 ساله صادر می گردد.

ردکامل: پرونده قابلیت پیگیری را ندارد.

نقص پرونده یا مشابهت: در این حالت نیاز است که با پیگیری مجدد نواقص رفع گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۲:۴۰ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

مراحل گام به گام ثبت برند (بخش دوم)

مراحل گام به گام ثبت برند (بخش دوم)

در مطلب قبلی به 2 گام نخست ثبت برند اشاره شد و در ادامه این مطلب دو گام دیگر از مراحل ثبت علامت تجاری شرح داده می شود.

گام سوم

در این گام نیاز است از طریق سامانه مرکز مالکیت معنوی برای ثبت اظهارنامه تجاری اقدام نمایید و پس از آن اظهارنامه مربوطه را تکمیل نمایید و در پایان مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. مدارک مذکور عبارتند از کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی یا متقاضیان، مجوز فعالیت، کارت بازرگانی (در صورتی که قصد ثبت برند لاتین را دارید) و همچنین نمونه علامت برند خود با اندازه ۶ × ۶ سانتیمتر که میبایست همگی را در سامانه فوق بارگذاری نمایید.

پس از انجام مراحل قبل و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به این فرآیند لازم است برگه نهایی که در سامانه برای شما نمایش داده شده است را پرینت نموده و پس از مراجعه به یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی، اطلاعات وارد شده در فرم را به تایید رسانید و از دفترخانه مورد اشاره گواهی امضا و فرم تایید اطلاعات کاربری اخذ نمایید. در نهایت میبایست با وارد کردن اطلاعات فرم در سامانه، یوزر و پسورد دریافت نمایید که از این به بعد در پیگیری های بعدی از طریق همین نام کاربری و کلمه عبور قادر به پیگیری مسایل خواهید بود.

گام چهارم

در صورتی که اظهارنامه ثبت علامت تجاری ارسالی شما مورد بررسی قرار گرفت و فاقد هر گونه ایراد اعلام گردید  و نهایتا مورد تایید قرار گرفت برای شما پیامکی ارسال خواهد شد با این مضمون که ثبت علامت تجاری مورد تقاضای شما از سوی اداره علائم تجاری بلامانع تشخیص داده شده است. لذا توجه داشته باشید در زمان ورود اطلاعات خود شماره همراه معتبر و در دسترس خود را اعلام نمایید تا در مواقع لازم ملزم به مراجعه حضوری و تغییر اطلاعات نادرست نشوید. در اینجا مراحل ثبت برند تقریبا روو به پایان است و تنها چند گام کوچک تا ثبت برند شما باقی مانده است. در این مرحله ضروری است تا به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی رفته تا نسبت به تشکیل فیزیکی پرونده خود اقدام نمایید.

لازم است مجدد تاکید نمایم با توجه به تخصصی بودن موضوع و اهمیت بسیار بالای ثبت دقیق و درست یکبرند پیشنهاد می شود این کار حتما از طریق وکلای خبره و تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند صورت پذیرد.

ادامه این مطلب در بخش بعدی ارایه خواهد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۹:۰۰ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

مراحل گام به گام ثبت برند (بخش اول)

مراحل گام به گام ثبت برند (بخش اول)

در این مطلب سعی شده است در سه بخش تمامی اقدامات لازم در راستای ثبت یک برند تجاری به اختصار توضیح داده شوند لذا خواهشمند است پس از مطالعه مطلب پیش رو در صورت بروز هر گونه سوال در خصوص ثبت علامت تجاری با مشاوران متخصص موسسه ویونا به صورت رایگان تماس حاصل نمایید.

گام  اول ثبت برند

مرحله نخست ثبت برند انتخاب نام تجاری و نماد است. باید توجه داشته باشید که این نام نمیتواند مشابه دیگری داشته باشد فلذا برای جلوگیری از تشابهات احتمالی لازم است ار نام های چند سیلابی مختلط استفاده نمایید و همچنین دقت داشته باشید نام و نماد انتخابی باید دارای ویژگیهایی باشد که برخی از آنها عبارت اند از:

-         باعث گمراه شدن مخاطبان نشود

-         میبایست ابتکاری بوده و وجه تمایز داشته باشد. برای بررسی دقیق و تخصصی وجه تمایز میتوانید از کارشناسان خبره موسسه حقوقی ویونا کمک بگیرید

گام  دوم ثبت علامت تجاری

گام دوم در ادامه مراحل ثبت نام تجاری، مهیا کردن مدارک و مستندات لازم برای ثبت برند است که در ادامه همین بخش لیست مدارک مورد نیاز لیست شده است:

-         مدارک هویتی اشخاص حقیقی (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی)

-         مدارک هویتی اشخاص حقوقی (آخرین روزنامه رسمی، شناسنامه صاحبان امضا)

-         مدارک مربوط به نماینده یا وکیل که دارای حق امضا باشد (در صورتی که برای انجام امور از وکیل استفاده می نمایید)

-         مدارک مبنی بر داشتن کارت بازرگانی معتبر در صورتی که در نام انتخابی برند کلمات لاتین وجود داشته باشد و یا ریشه عربی داشته باشد.

-         ارسال کپی مجوز فعالیت (شامل جواز کسب، پروانه بهره برداری و ... و همچنین کپی جواز تاسیس بهره برداری،پروانه ساخت و یا هر گونه مجوز فعالیت برای اشخاص حقوقی)

-         آپلود نمونه علامت انتخابی (میبایست یک نمونه از علامت انتخابی را آپلود کرده و همزمان نسبت به تکمیل فرم های اظهارنامه اقدام نموده و چند نمونه گرافیکی از علامت را همراه با دیگر مدارک بارگذاری نمایید)

-         چنانچه قصد دارید از حق تقدم استفاده نمایید باید مدارک مربوطه را همزمان با تکمیل اظهارنامه، تسلیم نمایید.

ادامه مطلب در بخش دوم قابل مطالعه است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۱۵ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)