بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 وبلاگ ثبتی محمد وبلاگ ثبتی محمد .

وبلاگ ثبتی محمد

اهمیت خرید پنل پیامک

امروزه صاحبان موسسات و کسب و کارها برای جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان قبلی شان تلاش می کنند در زمینه ارائه خدمات و سرویس ها رضایت مشتریان شان را حفظ می کنند و کسب و کار خود را با ارسال پیامک تبلیغات می کنند.
 
تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت و کسب و کاری می باشد بهتر است بگویم شما با سامانه پیام کوتاه شیک رنک می توانید به راحتی در این زمینه فعالیت کنید.
 
اهمیت پنل پیامکی و پنل نمایندگی پیامک
پنل پیامک، یکی از بهترین و با صرفه ترین راه های حفظ و ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی است.
باید بدانید تمام کسب و کارهای بزرگ از این قابلیت پنل پیامکی بصورت ثابت استفاده می کنند، در صورتی که شما از این قابلیت ها استفاده نکنید از این قافله فناورانه عقب می مانید!
 
کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید سایت:
شما با داشتن یک سامانه پیامکی یا همان پنل اس ام اس خواهید دید که بازخورد آن چقدر در کسب و کارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترین و آسان ترین راه برای ارتباط با مشتری ها را در اختیار خواهید داشت.
 
در هر زمان که بتوانید، وارد پنل می شوید (فرقی ندارد با کامپیوتر، موبایل و …) پیامک مورد نظر خود را به مشتری هایتان ارسال می کنید و به مشتریان تان نشان می دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید.
 
کاربرد پنل پیامکی در حفظ مشتری
مشتری های فعلی شما سرمایه هایتان هستند و به عبارتی 90% سرمایه های فعلی شما از مشتریان ثابتمی باشد.
هر کسب کاری با داشتن یک پنل اس ام اس پیام کوتاه می تواند در حفظ مشتریان خود کوشا باشد که این یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی در هر کسب و کاری است.
 
کاربرد پنل پیامکی در جذب مشتریان جدید
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاریابی نسبت به قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است
با یک پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتریان جدید می توانید افزایش فروش نیز داشته باشید.
با ارسال یک پیامک مناسب و در قالب آفر و طرح های ویژه و مناسبتی به مشتری تان، می توانید به خوبی در اولین اقدم بازاریابی موفقی داشته باشید. با یک متن جذاب شروع کنید! بدون شک این روش به صرفه ترین راه برای ارتباط نزدیک با مخاطب است چرا که احتمال دیده شدن پیامک شما بسیار بالاست.
شیک رنک ارائه دهنده آنی پنل های کاربری و نمایندگی ارسال پیامک با کمترین نرخ ممکن در ارسال از خطوط رند کشوری با امکانات کامل و قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابلیت های پنل ippanel شیک رنک آشنا خواهید شد

  • اضافه کردن شماره
  • اضافه کردن دفترچه
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال منطقه ای لیست سفید
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفکیک استان
  • ارسال از فایل متنی و اکسل
  • ارسال از بانک شماره
  • ارسال پیامک تکی
  • ارسال دکل BTS
  • ایرانسل منطقه ای
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیام صوتی
  • پاسخگوی خودکار
  • مسابقه
  • نظر سنجی
  • سیستم ایمیل
  • منشی عضویت
  • اخطاریه
  • تبریکات
  • اقساط
  • هدایا
  • نوبت دهی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • کد خوان
  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال تدریجی
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال بر اساس کد پستی
  • ارسال محله ای
  • ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
  • همراه اول با تقسیمات کشوری
  • ارسال پترن
  • لیست سیاه
  • امکان ارسال از موبایل
  • پشتیبانی
  • ارائه خدمات وبسرویس
  • دانلود رایگان از آزمایشگاه افزونه
  • راهنمای استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصی
  • خط اختصاصی هدیه5000 
  • خط خدماتی عمومی
  • امکان خرید خط اختصاصی
  • برگشت وجه خودکار از پیامک های مسدود شده
  • تعرفه دریافت پیامک رایگان
  • سایر امکانات و قابلیت نامحدود
برای مشاهده و یا خرید این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۵۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

معرفی مبلمان هایپر دکور

مبلمان یکی از لوازمی است که در هر جایی می تواند کاربردهای مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هایپر دکور، اتاق انتظار یک اداره، مطب یا در منزل جهت فضایی برای ریلکس کردن و آرامش پس از یک روز خسته کننده باشد. از انواع مبلمان می توان به  مبلمان اداری یا مخصوص اتاق کار، مبلمان اتاق پذیرایی، مبلمان اتاق خواب و حتی صندلی و میز ناهارخوری نیز در دسته مبلمان قرار می گیرند.
 
 
مبلمان از نظر سبک به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند. مبل راحتی در دسته مبلمان مدرن قرار می گیرد که انواع مختلفی دارد.
 
ویژگی های مبل راحتی
 
مبل راحتی یا مدرن برخلاف سبک کلاسیک که از منبت کاری و چوب برای دسته ها و قسمتی از پشتی و پایه ها استفاده می شود و گاهی به آن مبل سلطنتی نیز می گویند از چوب کمتری در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رویه معمولاً پارچه، پنبه ای، مخمل، چرم و... بوده و پایه های کوتاهی از جنس چوب، پلاستیک فشرده و مقاوم، استیل و... می باشد البته در برخی انواع مبل راحتی بدون پایه نیز است.
 
همچنین معمولاً پشتی ها در این سبک مبل کوتاه تر بوده و از کوسن های همرنگ یا رنگ مکمل آن استفاده می گردد. مبل راحتی که ترند سال ۲۰۲۱ نیز می باشد انواع مختلفی دارد که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید مبلمان مورد نظر خود را پیدا و سفارش دهید.
 
نکات مهم قبل از خرید مبل راحتی
 
یکی از جنبه های منفی که در خرید اجناس ممکن است ذهن آدمی را درگیر کند امکان پشیمانی از خرید است. اگر با مطالعه دقیق و تحقیق درباره سبکی که قرار است در فضای خانه خود ایجاد کنید اقدام به خرید نمایید مطمئناً از انتخاب خود راضی خواهید بود.
 
همچنین مشاورانی در زمینه انتخاب مبلمان در سایت های تخصصی وجود دارند که علاوه بر گرفتن راهنمایی از آن ها می توانید انواع مبلمان را با قیمت و به صورت تصویری مشاهده کنید. قبل از هر اقدام برای خرید مبل مورد نظر خود موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:
 
اندازه گیری فضا
 
مکانی که قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید. اندازه گیری از درب ورودی آغاز می شود. ارتفاعی که قرار است داشته باشد را اندازه بگیرید. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید به راحتی مبل خود را انتخاب کنید اما اگر فضای شما کوچک است از مبلمانی که حجم زیادی را اشغال می کنند، استفاده نکنید.
 
تعیین سبک مبلمان
 
همانطور که قبلاً هم اشاره شد تعیین سبک مبلمان می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد. پس قبل از خرید به نوع و سبک مبلمان خود خوب فکر کنید.
 
تعیین دکوراسیون
 
اگر قبل از خرید دکوراسیون منزل خود را تعیین کنید و رنگ ها را در نظر بگیرید راحت تر می توانید رنگ و جنس مبل و کوسن ها را انتخاب و با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پارکت، فرش، دیوارها می توانید رنگ مبل راحتی خود را تعیین کنید. غالباً رنگ مبل را حتی را مخالف رنگ دیوار و پارکت انتخاب می کنند تا به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود.
 
بودجه خود را مشخص کنید
 
یکی دیگر از مواردی که ممکن است زیاد به آن اشاره نشود تعیین میزان بودجه شما است. با تعیین اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید و چه مدت از مبل خود استفاده کنید می توانید سطح انتخاب ها را کاهش داده و انتخاب راحت تری داشته باشید.
 
همچنین اگر قصد دارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بهتر است با توجه به هزینه اولیه ای که می پردازید بنا به کیفیت مبلمان انتخابی اندکی با دست باز خرج کنید تا مبلی با کیفیت و برای سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.
 
هنگام خرید دقت کنید
 
پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید در هنگام خرید مبل راحتی حتماً به تودوزی، اسکلت داخلی آن که در مبل راحتی بهتر است از چوب سبکی مانند صنوبر یا روس استفاده شود، جنس الیاف به کار برده شده در آن دقت کافی را داشته باشید.
 
در این دوران کرونایی گشت و گذار در بازارهای مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خرید مبل راحتی با شرایطی که گفته شد کاری سخت و دشوار است. اما سایت هایپر دکور با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات انتخاب خوبی است. در این سایت تمام اطلاعات و تصاویری که مربوط به مبلمان مختلف نیاز دارید، همراه با قیمت در اختیارتان قرار می دهد.
 
 
کافی است وارد سایت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداری و رسمی گرفته تا مبلمان منزل که شامل: نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوری می شود، انتخاب کنید. همچنین این شرکت انواع سبک کلاسیک، مدرن و راحتی را پوشش می دهد.
 
در فروشگاه هایپر دکور شما می توانید علاوه بر مبل راحتی از دیگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداری ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون و.... دیدن فرمایید.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۸:۱۳ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

تفاوت علامت تجاری و اسم تجاری چیست؟

تفاوت علامت تجاری و اسم تجاری چیست؟

شهرت برند یا علامت تجاری در تمایز دادن به کالا ها و تولیدات و یا خدمات یک شرکت یا شخصیت حقیقی امروزه به حدی شده است که فرایندی رقابتی در بازار، بخصوص با ورود به دنیای بازارهای دیجیتال شده است. مردم امروزه کمتر فرصت خرید دارند و با شهرت یک محصول یا تولید کننده و در دنیای مجازی محصول و خدمت خود را انتخاب می کنند و به همین دلیل است که ثبت برند و یا ثبت علامت تجاری و اسم تجاری اهمیت بیش از پیش پیدا کرده است.

عدم شناخت کافی برخی از شخصیت های حقیقی و حقوقی از نام تجاری یا اسم تجاری و علامت تجاری باعث شده تا اشتباهاتی در خصوص ثبت برند به وجود بیاید.

از دیدگاه حقوقی و قانونی اسم یا نام تجاری یا علامت تجاری متفاوت است و هر دو دارای آثار و احکام حقوقی و قانونی متفاوتی هستند. عدم شناخت عرف باعث شده تا در ادبیات تجاری بعضا این دو در جای یکدیگر به کار گرفته شوند و یا به جای هم نگارش شوند.

نام تجاری یا اسم تجاری نامی است که یک تاجر، فروشنده، تولید کننده و غیره برای فعالیت خود انتخاب می کند. نام تجاری در زمان ثبت شرکت نیز اهمیت دارد. یعنی زمانی که فرد به دنبال انتخاب نام برای شرکت خود می گردد در واقع در تلاش برای انتخاب نام تجاری یا اسم تجاری است. اما برند یا علامت تجاری یک تصویر، نماد، لوگو و از این دست است که همان نام تجاری یا شخصیت تجاری آن را بدون الگو برداری و تقلید از دیگر برند ها ایجاد می کند تا به واسطه آن بتواند محصولات و خدمات خود را به جامعه و مشتریان معرفی کند و خود را نسبت به دیگران بخصوص افراد و شرکت هایی که تولیدات مشابه دارند متمایز کند.

بنابراین هدف از ثبت اسم تجاری، ثبت شرکت، دریافت جواز صنفی و از این دست است و به برند تجاری یا علامت تجاری که معرف محصولات و خدمات همان شرکت است کاملا متفاوت است. هر چند برخی از همان نام تجاری خود برای انتخاب نام برند خود استفاده می کنند. اما به صورت کلی با ثبت نام تجاری برای بنگاه و تجارت خود نام انتخاب می کند و با ثبت برند، برای محصولات و خدمات خود نام و یا شناسنامه تهیه می کند.

بنابراین پر واضح است که یک کسب و کار تنها می تواند یک نام تجاری داشته باشد اما همان کسب و کار می تواند صاحب چندین برند یا علامت تجاری باشد. مثلا یک تولید کننده مبلمان را در نظر بگیرید. این تولید کننده چه در قالب شخصیت حقیقی و یا حقوقی تنها یک عنوان برای کسب و کار خود دارد اما ممکن است سه برند متفاوت برای تولیدات خود مثلا میزهایی با تنوع خاص و یا مبلمان هایی با ساختارهای متفاوت انتخاب کند.

هم ثبت نام تجاری و هم ثبت برند تجاری اهمیت زیادی دارد و هر کدام قوانین خاص خود را دنبال می کند. مثلا برای ثبت نام تجاری نباید از نام ها و عناوینی استفاده شود که موجب تشویش اذهان عمومی شود و یا باعث فریب مشتری نسبت به کیفیت و یا مبدا محصولات شود. همچنین نام باید سه سیلابه بوده و استفاده از برخی از نام ها و عناوین در اسم تجاری می تواند عواقب حقوقی داشته باشد.

همچنین برای ثبت علامت تجاری باید قوانینی مانند عدم تشابه تصویر برند، عدم استفاده از نام های دولتی و بین المللی حکومتی، عدم الگو برداری و غیره رعایت شود. توصیه می شود به منظور ثبت علامت تجاری و یا اسم تجاری از مشاوران خبره کمک بگیرید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۵۰ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

اعتراض به علامت تجاری ثبت شده یا تقاضا شده

اعتراض به علامت تجاری ثبت شده یا تقاضا شده

گاها ممکن است ثبت علامت تجاری توسط یک بنگاه اقتصادی و یا شخصیت حقیقی و یا حقوقی به دلایلی مورد اعتراض فردی دیگر باشد. از این دست موارد می توان به ثبت علامت تجاری یک شرکت یا بنگاه اقتصادی توسط یک شرکت دیگر نام برد که به دلیل عدم ثبت برند توسط مالک قبلی این اتفاق افتاده باشد و یا ممکن است برند ثبت شده قبلا توسط یک فرد دیگر طراحی شده و در شرف ثبت برند مورد تقاضا برای ثبت باشد. همچنین ممکن است موضوع برند برای ثبت به شکلی باشد که بتواند به محصولات و خدمات یک فرد دیگر به دلیل تشابهی که دارد و یا اصالتی که به اشتباه ادعا می کند، خدشه وارد نماید و موجب خسارت و زیان برند یا شخصیت تجاری دیگری شود.

 دلیل اصلی آگهی شدن موضوع ثبت برند این هم در دو مرحله در اصل همین است. اینکه اگر کسی فکر می کند به برند او آسیبی وارد خواهد شد و یا برند ثبت شده متعلق به او است، بتواند اعتراض کند.

مطابق با ماده 16 قانون ثبت علائم و اختراعات اگر کسی به هر یک از دلایل فوق و یا دلایل دیگر نسبت به ثبت علامت تجاری ادعا و اعتراضی داشته باشد می تواند برای ارائه ادعا و درخواست خود اعتراض کند. به صورت کلی مطابق با این بند از قانون اشخاص زیر می توانند برای ادعا و اعتراض به ثبت برند اقدام نمایند:

-         اشخاصی که برند یا علامت تجاری ثبت شده را متعلق به خود می دانند

-         اشخاصی که ادعا دارند برند ثبت شده مشابهت زیادی به برند آنها دارد و می تواند مصرف کننده و یا مشتریان آنها را اغفال و یا دچار گمراهی کند.

در هر دو صورت فوق اگر مدعی فردی باشد که قبلا برند به نام او به ثبت نرسیده باشد باید برای ارائه ادعا و اعتراض خود مطابق با قوانین ثبت برند، ابتدا تقاضای ثبت برند بکند و تمامی هزینه های ثبت برند و مخارج مرتبط با آن را نیز پرداخت نماید.

دادگاه عمومی تهران به عنوان مرجع رسیدگی به اعتراضات به ثبت برند شناخته می شود. حتی اگر در دیگر مناطق کشور نسبت به ثبت برند اعتراض شده باشد باز هم دادگاه عمومی تهران به این موضوعات رسیدگی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هر شخصیتی که به ثبت برندی اعرتاض داشته باشد تنها تا سی روز پس از تاریخ انتشار آگهی ثبت برند باید اعتراض خود را در خصوص عدم رعایت قانون به اداره مالکیت صنعتی ( مالکیت معنوی) تسلیم کند.

اداره مالکیت معنوی پس از دریافت اعتراض:

-         ابتدا رونوشت اعتراض مدعی را به متقاضی قبلی ثبت برند ارسال خواهد کرد و فرصتی 20 روزه به او خواهد داد تا در خصوص این اعتراض نظر خود را ارائه کند. متقاضی باید استدلال خود را به اداره مالکیت معنوی ظرف این مدت ارائه نماید. بنابراین اگر این استدلال اتفاق نیافتد، تقاضای ثبت برند او مسترد می شود و اظهارنامه او راکد شده و از اعتبار ساقط می شود.

-         اگر این استدلال توسط متقاضی ثبت برند قبلی ارائه شود، استدلال ارائه شده در اختیار معترض قرار می گیرد. در این زمان نظرات و ادعاهای دو طرف بررسی می شود و نهایتا تصمیم گیری می شود که نسبت به ثبت برند و یا رد آن چه اقدامی باید انجام شود.

لازم به ذکر است که در صورت ثبت برند توسط اداره مالکیت معنوی و پس از مدتی اگر فردی نسبت به برند ثبت شده اعاتراض داشته باشد نیز می تواند نسبت به این موضوع با ارائه مدارک معتبر و قانونی نسبت به دادگاه عمومی تهران اقدام نماید و در صورت تایید حتی در صورت ثبت، قانون گواهینامه ثبت شده برند را ابطال خواهد کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۱:۰۶ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

اجازه بهره برداری از برند یا علامت تجاری

اجازه بهره بررداری از برند یا علامت تجاری

مهم ترین دلیل برای ثبت برند یا علامت تجاری این است که اجازه بهره برداری و استفاده از برند تنها منحصر به فرد ثبت کننده برند باشد. در اصل هدف اصلی ثبت برند این است که شخصی که برند را ثبت می کند به عنوان مالک برند شناخته شود تا هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی دیگری اجازه نداشته باشد بدون اینکه با صاحب برند هماهنگ کند از این برند برای مقاصد خود استفاده کند. اگر چنین اتفاق افتاد تنها زمانی می تواند صاحب برند نسبت به این موضوع معترض شود و حتی به دادگاه شکایت خود را ارائه نماید که از قبل نسبت به ثبت علامت تجاری اقداک کرده باشد و گواهینامه ده ساله برند را در دست داشته باشد.

در این زمان است که دادگاه به نفع دارنده برند یا مالک برند رای خواهد داد و فردی که به برند با استفاده بدون مجوز و یا استفاده از برند مشابه ضربه وارد کرده باشد باید خسارت این اتفاق را بپردازد.

در قانون تجارت این حق قه صاحب برند داده شده است که حق بهره برداری از برند یا علامت تجاری را به دیگری نیز بدهد. در واقع برند یک دارایی تلقی می شود و این دارایی قابل واگذاری، فروش، اجازه و یا انحصار است.

برای اینکه فرد دیگری بتواند حق بهره برداری از برند را داشته باشد صاحب برند باید طبق قراردادی که باید در اداره مالکیت معنوی نیز به ثبت برسد، این حق بهره برداری از علامت تجاری را داده به دیگری داده باشد.

اگر مالک برند تنها حق بهره برداری را به شخص یا اشخاص دیگر بدهد همچنان مالک برند محسوب می شود و تنها موافقت کرده است که شخص یا اشخاص ثالثی از کل و یا بخشی از علامت تجاری ثبت شده به نام او استفاده کنند. برای این کار معمولا قراردادی تنظیم می شود و حق امتیاز استفاده از کل یا بخشی از برند به دیگری داده می شود و در این توافقنامه باید رضایت مالک برند برای استفاده و حدود استفاده یا بهره برداری از علامت تجاری قید شود.

اجازه بهره برداری از برند توسط مالک برند تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که قبلا صاحب برند نسبت به ثبت قانونی برند اقدام کرده باشد و صاحب قانونی برند تلقی شود.

همچنین برای دادن اجازه بهره برداری از برند باید مفاد ماده 44 قانون ثبت علامت تجاری در نظر گرفته شود. طبق این ماده اجازه بهره برداری از برند زمانی معتبر خواهد بود که در قرارداد بهره برداری تمرکز و کنترل موثر بر کیفیت و مرغوبیت کالا و ارائه خدمات دیده شده باشد در غیر اینصورت و یا اگر طبق مفاد قرارداد کنترل موثر بر کیفیت انجام نشود، این قرارداد از اعتبار ساقط خواهد بود.

به غیر از موضوع ثبت علامت تجاری که باید در اداره مالکیت معنوی به ثبت رسیده باشد هرگونه قرارداد جانبی در خصوص برندهای ثبت شده و یا حتی موضوعاتی مانند ثبت اختراع، ثبت طرح های صنعتی و غیره نیز باید در اداره مالکیت معنوی به ثبت برسد. اداره مالکیت معنوی بعد از بررسی قوانین مرتبط با آن، نسخه ای از قرارداد را به صورت محرمانه بر روی پرونده ثبت برند لحاظ خواهد کرد ولی اجازه بهره برداری آن باید در روزنامه رسمی و یک روزنامه کثیرالانتشار آگهی شود.

 




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۱۸ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتصادی چیست؟

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها، باید مالکین شرکت و یا نماینده قانونی آنها با تشکیل پرونده در اداره  امور مالیاتی کد اقتصادی شرکت را دریافت کند. کد اقتصادی به صورت کلی یک کد دوازده رقمی است که به عنوان کد مالیاتی نیز شناخته می شود. این کد البته تنها خاص بنگاه های حقوقی مانند شرکت ها نیست و هر شخصیت حقیقی فعال در تجارت کشور نیز ملزم است که برای دریافت کد اقتصادی از سازمان امور مالیاتی اقدام کند.

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها، هر یک از شرکت ها تنها 2 ماه پس از ثبت نهایی شرکت فرصت خواهند داشت تا با حضور در اداره دارایی که در حوزه فعالیت شرکت آنها است ، نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایند.

اهمیت کد اقتصادی بسیار زیاد است. در واقع اگر برای ثبت شرکت اقدام کرده باشید و در فرصت تعیین شده برای دریافت کد اقتصادی اقدام نکنید، عملا شرکت شما فاقد اعتبار خواهد بود. کد اقتصادی در تمامی قراردادها و فاکتورهای شرکت و یا صنف و شخص حقیقی باید قید شود و بدون وجود این کد اقتصادی تمامی قرارداد های شرکت فاقد اعتبار خواهند بود و از این رو دیگر شرکت ها و نهادها نیز نمی توانند با این شرکت وارد قرارداد شوند.

برای اخذ کد اقتصادی باید بعد از ثبت شرکت ( اشخاص حقوقی) برای تشکیل پرونده دارایی یا مالیاتی به اداره دارایی محل فعالیت شرکت مراجعه شود. قبل از آن باید نماینده شرکت در وب سایت  tax.gov.ir یک پیش ثبت نامی انجام داده باشد. در این زمان حوزه مالیاتی او تعیین می شود. همچنین باید پیش ثبت نام ارزش افزوده نیز انجام شود و مدارک تحویل داده شود و آدرس به درستی قید شود. سپس با در دست داشتن شماره، کد واحد مالیاتی ارزش افزوده باید به حوزه ارزش افزوده مراجعه شود و نهایتا با وارد کردن تمامی شماره های پرونده در سامانه ثبت نام کد اقتصادی می توانید پرونده خود را نهایی و کد اقتصادی را دریافت کنید. لازمه تعیین حوزه مالیاتی حضور در اداره مالیاتی است. با ارائه آدرس محل فعالیت می توانید ضمن دریافت حوزه مالیاتی ، ممیز مالیاتی خود را نیز پیدا کنید.

برای دریافت کد اقتصادی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

-         اساسنامه و یا شرکت نامه شرکت

-         کپی مدارک شناسایی مدیران شرکت یعنی کارت ملی و شناسنامه

-         سند مالکیت و یا اجازه نامه محضری مربوط به محل فعالیت شرکت

-         یک نسخه از قبض تلفن

-         تکمیل دفترچه ای به نام دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی

-         نمونه مهر شرکت

-         پرداخت دو در هزار سرمایه

-         گواهی امضا در دفترخانه رسمی

در پایان خاطر نشان می شود که برای اخذ کد اقتصادی الزامی به ثبت شرکت نیست و همه افراد حقیقی نیز باید برای فعالیت تجاری خود کد اقتصادی دریافت کنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۴:۵۸ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

اهمیت و ضرورت ثبت شرکت

اهمیت و ضرورت ثبت شرکت

موضوع ثبت شرکت به عنوان یکی از استراتژیک ترین تصمیمات در جریان زندگی بسیاری از کسب و کارها دیده می شود. بسیاری از افرادی که موفق شده اند در عرصه های تجاری و بازرگانی نام های پر آوازه ای برای خود به دست بیاورند روزگاری نه چندان دور یک تصمیم مهم برای ثبت شرکت گرفته اند. صرف نظر از اینکه فعالیت های شرکت در تمامی ابعاد مالی، تجاری، حقوقی، اجرایی و یا حتی بیمه ای و پرسنلی به صورت حرفه ای و معتبرتر انجام می شود امروزه ثبت شرکت را باید به عنوان یک ضرورت به شمار آورد.

از مهم ترین دلایلی که اهمیت و ضرورت ثبت شرکت را نشان می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         افزایش اعتماد مشتریان و داشتن یک مزیت رقابتی بسیار قدرتمند

-         ثبت برند حقوقی و توانایی برند سازی و افزایش ضریب شانس نفوذ و رسوخ در بازار

-         امکان اخذ کد کارگاهی برای و به دنبال آن استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی برای خود و کارکنان

-         امکان حضور در مناقصات و مزایده های شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی

-         امکان حضور در نمایشگاه های خاص و شناخته شده

-         افزایش شانس برای فعالیت و همکاری با شرکت های بزرگ دولتی و بین المللی

-         کسب امتیاز ویژه برای کار با سرمایه گذاران بزرگ

-         امکان افزایش سهام و یا توان مالی شرکت با استفاده از فروش سهام و یا افزایش شریک

-         امکان فعالیت در حوزه های مختلف تجاری مرتبط با موضوع فعالیت شرکت در ابعاد گسترده تر

-         رسیمت پیدا کردن کلیه فعالیت ها و قراردادهای کاری شرکت

-         امکان شراکت با دیگر شرکت های بزرگ داخلی و بین المللی

-         امکان استفاده از حمایت های دولتی

بنابراین یکی از بزرگ ترین اقدامات استراتژیک کسب و کارها در دنیای پر رقابت امروزی را می توان ثبت شرکت در حوزه های مختلف تجاری دانست. جالب است بدانید که حتی کسب و کارهای اینترنتی نیز با ثبت شرکت اعتماد بیشتر مشتریان را برای خود به دست می آورند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۲۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

در چه شرایطی نیاز به ثبت شرکت داریم؟

در چه شرایطی نیاز به ثبت شرکت داریم؟

اصولا شرایط مختلفی می تواند ما را به این نتیجه برساند که باید برای فعالیت خود اقدام به ثبت شرکت بکنیم. هر چند الزام مشخصی در قانون برای ثبت شرکت دیده نشده است مگر اینکه شرکتی تشکیل شده باشد ولی ثبت نشده باشد که در این حالت طبق ماده 195 قانون تجارت ایران ثبت این نوع شرکت ها الزامی است و مراجع ذی صلاح می توانند در صورت مشاهده این نوع فعالیت ها در قالب شرکت از فعالیت آنها جلوگیری کنند.

اما به صورت کلی معمولا شرایطی مانند تجاری سازی یک ایده و یا تولید با توان و میزان زیاد، لزوم مشارکت با افراد برای فعالیت های مرتبط و یا دارای موضوعیت نزدیک و غیره می توان ما را به این نتیجه برساند که برای فعالیت خود نیاز است که شرکت ثبت کنیم.

ثبت شرکت می تواند به دلایل بسیار زیادی برای ما لازم باشد:

-         ثبت شرکت می تواند به افراد شخصیت حقوقی داده و باعث شود تا با وجهه و اعتبار بسیار بیشتری در حوزه کاری خود فعالیت کنند.

-         ثبت شرکت می تواند به تامین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار بزرگ و حرفه ای به افراد کمک کند. یا حتی می تواند به عنوان یک راه بسیار عالی برای تامین کمبود سرمایه از طریق فروش سهام باشد.

-         افرادی که به دنبال داشتن برند حقوقی و ثبت برند حقوقی برای مقاصد مختلفی مانند ورود به بازارهای رقابتی محصولی خاص هستند می توانند با ثبت شرکت و سپس ثبت برند حقوقی در بازار مورد نظر برای خود نام و آوازه ای دست و پا کنند.

-         برای حضور در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی معتبر داشتن شخصیت حقوقی با ثبت شرکت می تواند بسیار مفید باشد.

-         برای تجاری سازی ایده های مختلف و یا اختراعات می توان با ثبت یک شرکت و به دنبال آن استفاده از حمایت های دولتی و پشتوانه های دولتی مانند انواع وام ها و تسهیلات اقدام کرد.

-         به منظور توسعه کسب و کار فردی به کسب و کارهای حرفه ای و چند بخشی با استفاده از دانش و تخصص شرکا و یا کارکنان می توان از ترفند ثبت شرکت استفاده کرد. در این حالت می توان در قالب ثبت شرکت با افراد مورد نظر شراکت کرد و یا با استخدام افراد دارای مهارت مورد نیاز در قالب ثبت شرکت بر دامنه فعالیت خود افزود.

-         با ثبت شرکت و سپس دریافت کارت بازرگانی می توان با تکیه بر اعتبار شرکت در حوزه های مختلفی مانند فعالیت های بازرگانی خارجی، واردات و صادرات و یا ورود و خروج کالا و موارد اولیه از مناطق ویژه اقتصادی مبادرت کرد.

آنچه که مسلم است ثبت شرکت می تواند در بسیاری از جهات دیگر نیز مفید واقع شود. ثبت شرکت یک اقدام بسیار مهم است که می تواند آغاز راهی نو با صدها ایده و خلاقیت برای افراد باهوش تجاری بالا باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۱۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

برای ثبت شرکت به چه اندازه سرمایه نیاز داریم؟

برای ثبت شرکت به چه اندازه سرمایه نیاز داریم؟

یکی از مهم ترین سوالات افرادی که خواهان ثبت شرکت هستند میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت است. در واقع این نگرانی باعث شده است که برخی گمان کنند راه اندازی و ثبت یک شرکت ممکن است برای آنها هزینه زیادی به همراه داشته باشد و این در حالی است که ثبت شرکت یک فرایند بسیار کم هزینه است با وجود اینکه سود و اعتبار زیادی برای صاحبین شرکت به همراه دارد.

به صورت کلی اگر بخواهیم مطابق با قانون بررسی کنیم انواع شرکت تجاری تعریف شده در قانون تجارت ایران میزان سرمایه متفاوتی برای ثبت نیاز دارند. بر این اساس می توان میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت را در هر یک از قالب های حقوقی تعریف شده به شکل زیر عنوان کرد:

-        شرکت سهامی خاص:

برای ثبت شرکت سهامی خاص تنها به 100.000 تومان سرمایه نیاز دارید. یعنی اگر حداقل سه شریک در نظر بگیریم برای ثبت این شرکت هر شریک باید حدود 35000 تومان سرمایه در نظر بگیرد. هر چند هر چه میزان سرمایه بیشتر باشد اعتبار شرکت بالاتر خواهد بود اما آنچه در قانون آورده شده است و برای ثبت شرکت سهامی خاص لازم است، همین 100 هزار تومان است که در ضمن 35 درصد از آن الزاما در زمان ثبت شرکت باید تادیه شود.

-        شرکت سهامی عام:

برای ثبت شرکت سهامی عام به 500.000 توان سرمایه اولیه نیاز دارید که با در نظر گرفتن حداقل 5 نفر شریک می توان برای هر شریک 100 هزار تومان متصور شد. در ضمن برای این شرکت نیز باید در بدو ثبت شرکت حداقل 35 درصد آن را الزاما تادیه کرد.

-        شرکت تضامنی و نسبی:

شرکت های تضامنی و نسبی از نوع شرکت های اشخاص هستند، یعنی این نوع شرکت ها اعتبار خود را از نام شرکا دریافت می کنند و تنها باید نام فرد یا افرادی در عنوان شرکت دیده شود و میزان مشخصی از سرمایه اولیه برای ثبت شرکت تضامنی و نسبی دیده نشده است.

-        شرکت با مسئولیت محدود:

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز به 100 هزار تومان درست مثل شرکت سهامی خاص نیاز دارید با این تفاوت که در شرکت با مسئولیت محدود الزامی به تادیه 35 درصد نیز ندارید و تنها باید مدیر عامل تعهد دهد که در زمانی مشخص سرمایه شرکت را به حساب شرکت واریز می کند.

-        شرکت های مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی

برای ثبت شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی نیز تعریف مشخصی برای حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در قانون آورده نشده است. بنابراین می توان بدون سرمایه اولیه برای ثبت این نوع شرکت ها نیز اقدام کرد.

-        شرکت تعاونی

ثبت شرکت تعاونی در دو حالت عام و خاص صورت می گیرد. برای ثبت شرکت تعاونی خاص باید سهامداران حداقل 1 میلیون تومان و برای ثبت شرکت تعاونی عام حداقل 10 میلیون تومان سرمایه در نظر بگیرند.

-        موسسه غیر تجاری

ثبت موسسه غیر تجاری نیز نیازمند مبلغ مشخصی از سرمایه برای ثبت طبق قانون نمی باشد.

لازم به توضیح است که منظور از سرمایه برای ثبت شرکت میزان آورده و یا مبلغی است که به حساب شرکت باید شرکا واریز کنند و به ازا آن سهام و یا سهم الشرکه دریافت می کنند و شامل هزینه های ثبت شرکت نمی شود. هر چند هزینه های ثبت شرکت نیز بسیار ناچیز است و به نسبت سود و اعتباری که شرکت می تواند برای افراد به همراه داشته باشد بسیار مقرون به صرفه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۰:۰۷ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)

نحوه راه اندازی یک شرکت تجاری

نحوه راه اندازی یک شرکت تجاری

یکی از بهترین راه های دستیابی به مزیت رقابتی و رشد روز افزون در دنیای پر رقابت و چالشی امروزه کسب و کارها داشتن یک شخصیت حقوقی است. در واقع مشتریان اغلب به دنبال کسب و کارهایی هستند که اعتبار زیادی دارند و می توانند رد جو بی اعتمادی که این روزها در برخی از بازارها وجود دارد با خیال راحت از آنها خرید و یا با آنها وارد معامله شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد ثبت شرکت را به عنوان یک فرصت تلقی می کنند تا از این راه به دل مشتری راه پیدا کرده و اعتماد او را جلب کنند.

اما برای ثبت شرکت باید اقداماتی را انجام داد تا بتوان یک شرکت معتبر را راه اندازی کرد. به عبارت دیگر ثبت شرکت بدون انجام برخی از اقدامات قانونی و طی نمودن برخی از فعالیت ها عملا امکان پذیر نیست. به همین دلیل به صورت اختصار در ادامه فرایند های ثبت شرکت را برای شما تشریح خواهیم کرد:

-         در درجه اول باید موضوع فعالیت شرکت را مشخص کنید. در واقع موضوع فعالیت شرکت همان فعالیت اصلی و احتمالا سایر فعالیت های پشتیبان و مکملی است که برای فعالیت خود در نظر دارید.

-         در گام بعدی برای ثبت شرکت باید شریک داشته باشید که برای این منظور باید با افراد معتمد ترجیحا قرارداد همکاری و یا شراکت داشته باشید.

-         در مرحله بعدی باید اگر موضوع مورد نظر شما نیاز به مجوز دارد، مجوز را از سازمان مورد نظر دریافت کنید.

-         مرحله بعدی ثبت شرکت، انتخاب قالب ثبت شرکت است. در واقع اغلب فعالیت ها در نوع خاصی از قالب های شرکت های تجاری بهتر جواب می دهند که این قالب باید هوشمندانه انتخاب شود.

-         سپس باید با شرکا خود تصمیم بگیرید که چه میزان سرمایه برای راه اندازی شرکت برای شما می تواند مفید باشد. در شرکت هایی که سرمایه حرف اول را برای اعتبار شرکت می زند هر چه سرمایه بیشتری تادیه شود اعتبار شرکت بالاتر خواهد بود. البته اغلب شرکت با 100 هزار تومان و یا حتی بدون سرمایه اولیه قابل ثبت می باشند.

-         در گام بعدی که اولین اقدامات جدی شرکا در قالب شرکت خواهد بود باید مجمع عمومی موسسین که جلسه ای با حضور موسسن اولیه است تشکیل شود و صورتجلسه ای تنظیم و مستندات شرکت یعنی اساسنامه ، شرکت نامه، اظهارنامه و تقاضانامه و غیره تنظیم و توسط همگی امضا شود و  در ضمن باید اعضا هیئت مدیره نیز تعیین شوند.

-         مرحله بعدی تشکیل هیئت مدیره و تنظیم شروح وظایف است.

-         نهایتا آماده سازی مدارک برای ثبت شرکت و ارسال به همراه تقاضانامه برای ثبت شرکت به اداره ثبت شرکت ها و معرفی نماینده و یا وکیل تام الاختیار برای ثبت شرکت

-         ثبت شدن شرکت و آگهی شرکت

-         دریافت کد اقتصادی و تمام

شرایطی که توضیح داده شد به صورت بسیار مختصر و مروری شرایط و نحوه راه اندازی یک شرکت تجاری را بیان کرد. هر چند این مراحل هر کدام پیچیدگی هایی ممکن است داشته باشد اما یک وکیل خبره و یا موسسه ثبت شرکت خبره می تواند به شما در این راه کمک زیادی بکند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۵۱ توسط:وبلاگ ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)