سئو سئو

وبلاگ ثبتی محمد

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/7 ساعت: ۰۶ توسط:20-brand-sabt :

تفاوت شركت سهامي خاص با شركت با مسئوليت محدود

تفاوت شركت سهامي خاص با شركت با مسئوليت محدود

يكي از چالش هاي افرادي كه به دنبال ثبت شركت هستند انتخاب شركت بين قالب شركت سهامي خاص و شركت با مسئوليت محدود است. در واقع به دليل ساز و كار ساده اي كه اين دو شركت دارند و اينكه نياز به تعداد نفرات و سرمايه زيادي براي ثبت اين شركت ها نيست باعث شده تا انتخاب بين شركت سهامي خاص و شركت با مسئوليت محدود كمي دشوار است.

شركت سهامي خاص از نوع شركت هاي تجاري است كه با موضوع بازرگاني ثبت مي شود كه البته محدوديتي براي فعاليت شركت ايجاد نمي شود و شركت مي تواند در هر موضوعي اقدام به فعاليت كند. در اين نوع شركت تنها به يك ميليون ريال سرمايه براي ثبت شركت نياز است كه بايد 35 درصد از آن همان ابتدا براي ثبت شركت در حساب شركت واريز شود. سرمايه در اين شركت به صورت قطعات سهام بين سرمايه گذاران تقسيم مي شود.

در شركت با مسئوليت محدود هم كه از نوع شركت هاي تجاري است تنها به يك ميليون ريال سرمايه نياز است اما اين سرمايه بعدا هم مي تواند تاديه شود. در شركت با مسئوليت محدود شركا به اندازه سرمايه اي كه دارند در شركت سهم خواهند داشت.

بنابراين از تفاوت هاي كليدي شركت سهامي خاص با شركت با مسئوليت محدود نوع مسئوليت در شركت است. در شركت با مسئوليت محدود شركا تنها به اندازه سرمايه خودشان در ازا ديون و بدهي هاي شركت مسئوليت دارند ولي در شركت سهامي به اندازه سرمايه شركا سهام دريافت مي كنند و به اندازه سهام در شركت مسئوليت دارند. ارزش سهام در واقع تعيين كننده ميزان مسئوليت سهامداران است كه ممكن است كم و زياد شود.

نكته ديگر اينكه در شركت سهامي بايد الزاما يك بازرس و يك بازس علي البدل نيز براي شركت تعيين شود كه در شركت با مسئوليت محدود الزامي براي اين كار در قانون حداقل ديده نشده است. در شركت سهامي خاص اساسنامه الزامي است و در شركت با مسئوليت محدود الزامي نيست و توافق شركا شرط است.

طبق قوانين شركت هاي سهامي محدوديت زمان براي مسئوليت مديريت در شركت ديده شده است. بر اين اساس بايد هر دو سال يك بار حداكثر جلسه مجمع عمومي موسسين برگزار شود و براي تعيين مدير عامل و اعضا هيئت مديره و يا تمديد دوره مديريت آنها راي گيري شود. بنابراين اين مسئوليت الزاما بر عهده مجمع عمومي خواهد بود. اما در شركت با مسئوليت محدود نياز به رعايت اين مدت زمان نيست و تا زماني كه شركا با هم توافق داشته باشند ممكن است طول مدت مديريت اعضا ادامه داشته باشد.

همچنين براي شركت هاي با مسئوليت محدود تنها توافق شركا براي تغييرات در شركت كفايت مي كند يعني نيازي به تشكيل مجمع عمومي و رعايت قوانين آن نيست. بنابراين موضوعاتي مثل كاهش و افزايش سهم يا سهم الشركه، تغيير آدرس، تغيير موضوع و نوع فعاليت و غيره با توافق شركا امكان پذير است ولي در شركت با مسئوليت محدود اين الزامات بايد رعايت شود.

با اين توصيفات مشخص مي شود كه ثبت شركت با مسئوليت محدود شايد به نظر به صرفه تر باشد و فعاليت در اين نوع قالب راحت تر باشد. اما در شركت سهامي بايد برخي از استاندارد ها رعايت شود كه ممكن است در برخي از فعاليت هاي شركت اين روند به بروكراسي پيچيده و مشكلاتي نيز تبديل شود كه نيازمند مديريت درست است. با هلدينگ ويونا مطمئن و راحت تمامي فرايند هاي حقوقي شركت خود را برنامه ريزي و اجرا كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/16 ساعت: ۱۸ توسط:20-brand-sabt :

چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟

چرا بايد شركت با مسئوليت محدود ثبت كنيم؟

آيا تاكنون شده نسبت به راه اندازي شركت نگراني هايي داشته باشيد ؟ مثلا اينكه ممكن است همه مسئوليت گردن شما باشد و يا اينكه مجبور باشيد در صورت ضرر و زيان همه مسئوليت مالي آن را عهده دار شويد؟ يا اينكه براي ثبت شركت شما سرمايه اي بيشتر مي گذاريد و شركا شما سهم كمي را قبول مي كنند و ممكن است بعدا براي دريافت سود ضرر كنيد؟ و يا هر نوع ديگر از اين نگراني ها؟

شركت با مسئوليت محدود يكي از بهترين نوع قالب شركت ها است كه براي خاتمه دادن به اين نگراني ها گويي طراحي شده است. در اين نوع شركت ها هر فرد به اندازه سرمايه اي كه مي گذارد قانونا از سود شركت مي تواند بهره داشته باشد.

ثبت شركت با مسئوليت محدود به اين صورت است كه حتي دو نفري نيز مي توانيد براي ثبت  شركت از اين نوع اقدام كنيد. به سرمايه اوليه اصلا نيازي ندارد و تنها بايد اعلام كنيد كه حداقل سرمايه مورد نظر شما براي راه اندازي و يا ثبت شركت به چه ميزان است كه البته نبايد از 100 هزار تومان كمتر باشد. بعدا مدير عامل متعهد مي شود كه در زمان مشخصي اين سرمايه را نقد و به حساب شركت واريز كند.

بر خلاف شركت سهامي در شركت با مسئوليت محدود شراكت و سهم الشركه معني پيدا مي كند. منظور اين است كه هر كسي هر ميزان سرمايه وارد شركت كند به اندازه همان در شركت مسئوليت دارد و به همين ترتيب از سود و زيان شركت بهره مي برد. شركا مختار خواهند بود كه در زمان تقسيم سود شركت اين سود را به ميزان سرمايه خود در شركت اضافه كنند و يا در زمان افزايش سرمايه شركت براي مقاصد مختلف ميزان سرمايه خود را در شركت افزايش دهند.

در شركت با مسئوليت محدود الزامي به داشتن بازرس نيست ولي بهتر است كه بازرس در نظر گرفته شود. براي ثبت شركت با مسئوليت محدود بعد از توافقنامه اي كه شركا امضا مي كنند بايد شركت نامه، اساسنامه در صورت نياز و اظهارنامه تهيه شود و تسليم اداره ثبت شركت ها به همراه ساير مدارك ديگر شود.

شركت با مسئوليت محدود ساختار تجاري دارد و با اهداف تجاري ثبت مي شود و  از متداول ترين انواع شركت در دنيا محسوب مي شود. جالب است بدانيد كه ساختار اين نوع شركت ها نه تنها سرمايه اي است بلكه تا حدودي نيز ساختار اشخاص را رعايت مي كند به اين منظور كه نه تنها سرمايه در اعتبار آنها نقش دارد بلكه نام و اعتبار شركا نيز در اين شركت ها بي تاثير نيست. با اين وجود بايد در نظر داشت كه در عنوان شركت نبايد اسم هر يك از شركا ديده شود زيرا مسئوليت تضامني بر گردن آنها خواهد داشت.

هيچ حداكثري براي تعداد شركا و يا ميزان سرمايه در اين شركت ها ديده نمي شود و معمولا اعتبار بسيار زيادي در نهاد ها و ساختار قانوني كشور دارند. اگر قصد راه اندازي يك شركت كوچك و توسعه آن را در آينده داريد روي ساختار شركت با مسئوليت محدود به خوبي مي توانيد حساب كنيد. به ياد داشته باشيد كه مشاوره رايگان و تخصصي كارشناسان هلدينگ ويونا بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/2 ساعت: ۰۸ توسط:20-brand-sabt :